Gobiernu del Principau d'Asturies

Asturies, muncho más cerca

Tas en

Asturias.es Temes Servicios sociales El Principáu vuelve entamar la campaña Tu ganes pa concienciar ...
 

Servicios sociales

El Principáu vuelve entamar la campaña Tu ganes pa concienciar sobre los riesgos de los xuegos d’azar

La fase qu’empieza agora incluye la instalación de cartelería y tien como protagonista al espertu en cálculu Alberto Coto

01/12/2019

El Principáu va siguir a partir d’esti mes d’avientu col espardimientu de la campaña Tu ganes, que tien como oxetivu prevenir y informar, concretamente a los más mozos, sobre la realidá de los xuegos d’azar y les conductes de riesgu alredor d’esta actividá.

La campaña, promovida pol Conseyu de la Mocedá y desenvuelta pola Dirección Xeneral de Patrimoniu y Xuegu, enmárcase dientro de la execución del Programa de Prevención de la Ludopatía del Principáu d’Asturies (2018-2020). Na primer metá d’anguaño difundiéronse una partida de vídeos informativos y agora empieza una campaña de cartelería que se va distribuyir per dellos conceyos y que ta protagonizada por Alberto Coto, reconocíu espertu en cálculu.

El programa de Prevención de la Ludopatía, únicu n’España, detalla la estratexa d’actuación en materia de prevención y incluye un plan de midíes que s’articula alredor de cinco ámbitos d’actuación: formación y información; educación; control y inspección; atención sanitaria y inclusión social.

Información sobre el documento

© Copyright 2006. Gobiernu del Principau d'Asturies