Gobiernu del Principau d'Asturies

Asturies, muncho más cerca

Tas en

Asturias.es Temes Vivienda El Gobiernu d’Asturies entrega una vivienda pública d’arriendu ...
 

Vivienda

El Gobiernu d’Asturies entrega una vivienda pública d’arriendu en Les Arriondes

La Conseyería de Derechos Sociales y Bienestar va remocicar otru pisu nel conceyu de Parres nel 2020. El Principáu iguó y punxo a disposición de la ciudadanía 2.056 inmuebles nos últimos cinco años

21/01/2020

El Gobiernu d’Asturies entregó esta mañana una vivienda pública en réxime d’arriendu en Les Arriondes (Parres) pola que’l renteru va abonar 54 euros al mes. L’actu fíxose na Casa Conceyu cola asistencia del alcalde, Emilio García, el director xeneral de Vivienda, Fermín Bravo, y la directora de Vipasa, María Montes.

El director xeneral de Vivienda destacó la rapidez cola que s’axudicó l’inmueble en collaboración col conceyu y anunció l’arreglu d’otru pisu nel 2020, col que van tar en serviciu toles viviendes públiques del conceyu. Parres cunta con un parque de 60 viviendes, con una ratio de 11 por cada mil habitantes, porcentaxe un poco percima de la media asturiana.

Bravo recordó que nos postreros cinco años, el Gobiernu del Principáu reparó y punxo a disposición de la ciudadanía 2.056 viviendes públiques con una inversión de 5,3 millones.

Información sobre el documento

© Copyright 2006. Gobiernu del Principau d'Asturies