Gobiernu del Principau d'Asturies

Asturies, muncho más cerca

Tas en

Asturias.es El Principáu va construyir en Muros de Nalón el primer edificiu ...
 

Aniciu

El Principáu va construyir en Muros de Nalón el primer edificiu de viviendes d'Asturies baxo l'estándar Passivhaus

Va ser el primer bloque públicu acreditáu con esta certificación d'aforru y eficiencia enerxética y la primer iniciativa colectiva de la comunidá autónoma. Les obres yá salieron a llicitación por 1,7 millones y van consistir na construcción de 20 pisos con trasteru para arriendu. La conseyera Pilar Varela destaca l'apueste del Gobiernu pola innovación sostenible nel ámbitu de la edificación

La consejera de Servicios y Derechos Sociales, Pilar Varela tercera por la derecha y la alcaldesa de Muros de Nalón, Carmen Arango a su derecha, junto a técnicas del Principado y concejalas del ayuntamiento, durante la presentación del proyecto en el ayuntamiento

12/03/2018

El Gobiernu d'Asturies va construyir en Muros de Nalón el primer edificiu públicu de viviendes certificáu col estándar Passivhaus, que garantiza'l menor consumu y la mayor eficiencia enerxética. Va ser tamién la primer iniciativa colectiva de la comunidá autónoma, cuidao que hasta agora solo s’acreditaron con esta certificación viviendes individuales unifamiliares.

La conseyera de Servicios y Derechos Sociales, Pilar Varela, anunció güei en Muros de Nalón esta actuación xunto cola alcaldesa, Carmen Arango; el director xeneral de Vivienda, Fermín Bravo, y dellos técnicos rexonales, encargaos de presentar el proyectu.

Les obres, qu'acaben de salir a llicitación nel Boletín Oficial del Principáu ( Bopa) con un presupuestu de 1.744.575 euros y un plazu d'execución de 18 meses tres l'axudicación, van consistir na edificación de 20 viviendes para arriendu con trasteru, de les qu'una va tar adaptada pa persones con discapacidá. Los pisos van cuntar con una superficie d'unos 50 metros cuadraos, partíos en dos habitaciones, salón, cocina, bañu y tendal. Les viviendes van tar dotaes d’aerotermos individuales pa la producción d'agua caliente sanitaria y la calefacción va ser per aire, aprovechando'l sistema de ventilación de doble fluxu.

Los trabayos van llevase a cabu sobre una parcela de 1.400 metros cuadraos, cedía pol Conceyu, asitiada nos alredores del apeaderu de l'antigua Feve en Muros, onde se va llevantar un edificiu siguiendo los criterios del estándar Passivhaus. Asina, va crease un bloque de madera, empobináu al sur y con volumes que dexen captar la mayor cantidá posible d'enerxía solar a lo llargo del día.

La edificación va estructurase en cuatro cuerpos, con baxu y dos altores, asitiaos alredor d'un patiu interior grande, con cuenta del cuerpu delanteru, más al sur, nun refundie solombra sobro'l traseru. La construcción #resolver con un gran aislamientu térmicu en tola envolvente y ventanes de triple acristalamientu. Nun va haber pontes térmiques y el bloque va cuntar con un rigorosu control de les infiltraciones. Tol aire qu'entre nes viviendes va #tratar pa consiguir un gran confort y la máxima calidá.

Les obres salieron a contratación con dellos criterios pa l'axudicación, polo qu'amás del preciu valoraránse aspeutos técnicos y de calidá qu'aseguren que la empresa axudicataria sía capaz de cumplir los parámetros riquíos y llegar a certificar les viviendes como Passivhaus.

Pa llograr esta calidá nel procesu constructivu va valorase'l grau de conocencia que los ofertantes tienen del proyectu, la organización de la empresa pa llevar a cabu los trabayos y garantizar el plazu, los controles sobre les unidaes d'obra y les midíes previstes pa llograr una resultancia óptimo. Les compañíes tendrán de presentar un programa completu de trabayu, el so planteamientu del procesu constructivu y del control de calidá y los medios personales asignaos a la obra con formación específica. Per otra parte, van valorase aspectos medioambientales rellacionaos colos materiales que se van a utilizar.

La conseyera de Servicios y Derechos Sociales destacó l'apueste del so departamentu pola innovación sostenible nel ámbitu de la edificación y resaltó que se trata d'un compromisu que busca tamién avanzar na sostenibilidá ambiental y la llucha contra la probeza enerxética. Nesti sentíu, apuntó que la nueva actuación va permitir amenorgar un 75% les necesidaes de calefacción y refrigeración, colo esto va suponer d'aforru pa les families qu'ocupen les viviendes.

   Icono gráfico alusivo al tipo de archivo Audiu (Audiu: 906 Kb) (n'español)

Información sobre el documento

© Copyright 2006. Gobiernu del Principau d'Asturies