Gobiernu del Principau d'Asturies

Asturies, muncho más cerca

Tas en

Asturias.es Temes Salú Salú incluye pela primer vez la vacunación del rotavirus a los ...
 

Salú

Salú incluye pela primer vez la vacunación del rotavirus a los naciellos grandes prematuros

El Comité Asesor aprueba la vacuna tetravalente de cultivu celular del gripe pa la población de riesgu ente 14 y 64 años

Un momento de la reunión

04/12/2019

El Comité Asesor de Vacunes aprobó güei’l calendariu de vacunaciones de los naciellos prematuros, que pela primer vez incluye la profilaxis del rotavirus (un virus que provoca gastroenteritis) nos neños con una edá xestacional d’hasta 32 selmanes.

Esta vacuna va alministrase vía oral, coincidiendo coles revisiones de los 2 a los 6 meses d’edá cronolóxica. Amás, van inmunizalos contra’l gripe, como se fixo pela primer vez nesti iviernu.

Otra manera, el Comité Asesor de Vacunes, que presidió’l conseyeru de Salú, Pablo Fernández Muñiz, alcordó l’actualización de la estratexa de vacunación antigripal pa la campaña 2020-2021.

La novedá principal ye que s’amplía l’alministración de la vacuna tetravalente de cultivu celular a tola población diana ente 14 y 64 años. Esta profilaxis alministróse pela primer vez na campaña presente a les muyeres embaranzaes y a les persones con alerxes graves al güevu y a los antibióticos.

La tetravalente clásica, que protexe de dos tipos de virus A y de les dos variantes del B, va caltenese pa la población de riesgu n’edá pediátrica, quier dicise, ente los 6 meses y los 13 años. Y va siguir alministrándose la trivalente reforciada a los mayores de 65 años.

P’acabar, presentóse la planificación de la campaña de vacunación de meninxitis pa la población adolescente, que’l so principiu ta previstu pal primer semestre del añu que vien.

Información sobre el documento

© Copyright 2006. Gobiernu del Principau d'Asturies