Gobierno del Principado de Asturias

Asturias, mucho más cerca

Estás en

Accesu en tresporte públicu a Cuadonga y Los Llagos
 

Home

Accesu en tresporte públicu a Cuadonga y Los Llagos

Infórmate de les condiciones p’acceder a Cuadonga y Los Llagos nos meses de branu.

Lago Enol (Covadonga)

El Plan de Tresporte a Los Llagos de Cuadonga va activase esti branu y tamién peles pontes del Pilar y de la Constitución del añu en cursu, según pautaron los representantes del Principáu d’Asturies y del Conceyu de Cangues d’Onís col preste de l’asociación Incatur, del Arzobispáu y de la empresa operadora del serviciu.

Organización del serviciu

L'accesu a Los Llagos y Cuadonga en tresporte públicu organízase a partir d'una rede d'aparcaderos y un sistema de tresporte d'autobuses. Evite atascos, incomodidaes y tiempos d'espera na carretera y disfrute de la so estancia siguiendo los nuestros conseyos.

Calendariu y horarios

-          Branu: del 19 de xunetu al 9 de setiembre, dambos incluyíos, sacante’l día del Pastor (25 de xunetu) y el 2 de setiembre, pola llegada de la Vuelta Ciclista a España. Nestes dos feches va haber regulaciones especiales.

-         Ponte del Pilar: del 12 al 14 d’ochobre, dambos incluyíos.

-         Ponte de la Constitución: del 6 al 9 d’avientu, dambos incluyíos.

No que cinca a los horarios, pel periodu de branu la carretera d’accesu a Los Llagos va cortase al tráficu a les 8:30 hores y va abrise a les 20:00 hores. Nes pontes d’iviernu’l corte va facese de 10:00 a 19:00 hores.

Estacionamientu de vehículos y tarifes

No tocante a les tarifes, caltiénense les vixentes en 2011, que son de 7,50 € pa los adultos y 3,50 € pa los neños (menores de 3 años de baldre). L’estacionamientu nos aparcamientos del plan cuesta dos euros.

Tola información sobre’l serviciu pue consultase na Web del Consorciu de Tresportes d’Asturies (CTA): www.consorcioasturias.com.

Contacta

Servicio de atención ciudadana