Gobierno del Principado de Asturias

Asturias, mucho más cerca

Estás en

Aniciu Temes Infraestructures y territoriu Infraestructures nel Principáu Mapes estratéxicos de ruiu de carreteres de más de 3 millones de ...
 

Infraestructures nel Principáu

Mapes estratéxicos de ruiu de carreteres de más de 3 millones de vehículos añales (Fase III)

(documentos n'español)

 

Que ye un mapa estratéxicu

La Directiva 2002/49/CE establez la siguiente definición de Mapa Estratéxicu de Ruiu: mapa diseñáu pa poder evaluar globalmente la esposición al ruiu nuna zona determinada, por cuenta de la existencia de distintes fontes de ruiu, o pa poder realizar predicciones globales pa dicha zona".

Un mapa estratéxicu de ruiu ye, poro, un preséu diseñáu pa evaluar la esposición al ruiu, esto ye, ye distintu a lo que se vieno denominando como mapa de ruiu o mapa de niveles sonoros.

Los mapes estratéxicos de ruiu consten siquier de dos partes estremaes:

- Mapes de niveles sonoros: son mapes de llinies isófones realizaos a partir del cálculu de niveles sonoros en puntos receptores que tomen tola zona d'estudiu.

- Mapes d'esposición al ruiu nos que figuren los edificios, viviendes y población espuestos a determinaos niveles de ruiu, y otros datos esixíos pola Directivu 2002/49/CE y la Llei del Ruiu.

En primer llugar evaluáronse los niveles de inmisión de ruiu nuna determinada zona por aciu el cálculu de niveles sonoros en puntos receptores o'l cálculu de llínees isofónicas, lo que ye conocíu davezu como mapes de niveles sonoros. A partir d'equí, y en función de los usos y edificaciones de la zona, envalórense les superficies, edificaciones y númberu de persones espuestes a distintos niveles sonoros. El conxuntu de dambes informaciones va constituyir el mapa estratéxicu esixíu pola llexislación vixente.

 

Presentación de datos sobre la situación acústica de 12 tramos de carreteres autonómiques

La Directiva 2002/49/CE del Parlamentu Européu y del Conseyu, de 25 de xunu de 2002, sobre evaluación y xestión del ruiu ambiental, fixa, ente otres, les siguientes finalidaes: determinar la esposición al ruiu ambiental, por aciu la ellaboración de mapes de ruios según métodos d'evaluación comunes a los Estaos miembros; poner a disposición de la población la información sobre'l ruiu ambiental y los sos efectos; según adoptar planes d'acción polos Estaos miembros, tomando como base les resultancies de los mapes de ruios.

La tresposición d'esta norma comuñal llevar a cabu pola Llei 37/2003, de 17 de noviembre, del Ruiu, que, per una parte, incorpora parcialmente a dereches internu les previsiones de la citada Directiva, y, per otra parte, regula la contaminación acústica con un algame y un conteníu más ampliu qu'el de la norma comuñal, yá que, amás d'establecer los parámetros y les midíes pa la evaluación y xestión del ruiu ambiental, inclúi'l ruiu y les vibraciones nel espaciu interior de determinaes edificaciones. Esta llei foi oxetu de desenvolvimientu pol Real Decreto 1513/2005, de 16 d'avientu, d'Evaluación y Xestión del Ruiu Medioambiental y pol Real Decretu 1367/2007, de 19 d'ochobre, de desenvolvimientu de la Llei 37/2003 no referente a zonificación acústica, oxetivos de calidá y emisiones acústiques.

Estes normes establecen la obligación d'ellaborar mapes estratéxicos de ruiu correspondiente a cada unu de les grandes exes viaries, acorde a lo dispuesto nel artículu 14 de la Llei 37/2003 según la revisión de los mesmos cada cinco años. Siendo yá ellaboraos y aprobaos los mapes estratéxicos de ruiu de les carreteres autonómiques con más de 6 millones de vehículos añales y de más de 3 millones de vehículos al añu ( aprobaos el 1 de setiembre de 2009 y 18 de marzu de 2011 respectivamente), correspuende a esti efectu identificar la relación de los nuevos grandes exes viarios que'l so tráficu supere los trés millones de vehículos al añu y la revisión de les exes yá estudiaes en fases anteriores y que siguen superando los 3 millones de vehículos al añu.

En base a lo anterior, la Dirección Xeneral d'Infraestructures y Tresportes identificó aquelles carreteres pertenecientes a la rede autonómica de titularidá del Principáu d'Asturies con tráficu cimeru a 3 millones de vehículos al añu, en visu a dar en la ellaboración de los mapes estratéxicos de ruiu de les grandes exes viaries autonómiques. Estos mapes estratéxicos de ruiu afecten a los conceyos d'Ayer, Avilés, Carreño, Corvera d'Asturies, Xixón, Llangréu, Llaviana, Llanera, Mieres, Noreña, Uviéu, Pravia, Samartín del Rei Aurelio, Siero y Sotu'l Barcu.

 

Documentación referida a los tramos de carreteres estudiaes nesta tercer fase:

Memoria

    Memoria (pdf: 26,2 Mb)

Planos

    Situación (pdf: 1,43 Mb)
    UME 01: AS-I (pdf: 114 Mb)
    UME 02: AS-II (pdf: 75,4 Mb)
    UME 03: AS-16 (pdf: 18,6 Mb)
    UME 04: AS-17 (pdf: 44,1 Mb)
    UME 05: AS-112 (pdf: 23,6 Mb)
    UME 06: AS-117 (pdf: 77,4 Mb)
    UME 07: AS-118 (pdf: 18,1 Mb)
    UME 08: AS-238 (pdf: 25,2 Mb)
    UME 09: OV-07 (pdf: 26,1 Mb)
    UME 10: AS-266 (pdf: 31,7 Mb)
    UME 11: SI-03 (pdf: 20,3 Mb)
    UME 12: CV-01 (pdf: 27,4 Mb)