Gobiernu del Principau d'Asturies

Asturies, muncho más cerca

Tas en

Asturias.es Gobiernu Acuerdos del Conseyu de Gobiernu
 

Acuerdos del Conseyu de Gobiernu

  1. julio
  2. 2 de julio de 2020
    Alcuerdos del Conseyu de Gobiernu: 02/07/2020
    • La reorganización nun va suponer un aumentu del númberu total de cargos altos
    • Mediu Rural y Cohesión Territorial va cuntar con una Viceconseyería d’Infraestructures, Movilidá y Territoriu, y suprímese l’Axencia de Tresportes
    • Clara Sierra, hasta agora responsable del Institutu de la Mocedá, va pasar a ser directora xeneral de Mocedá, Diversidá Sexual y Derechos LGTBI
    • La Conseyería de Derechos Sociales y Bienestar va facese cargu de la empresa Sedes p’axuntar toles polítiques públiques de vivienda nel mesmu departamentu
    • L’Executivu da lluz verde al decretu que regula la Comisión Delegada p’Asuntos Económicos, que va liderar el vicepresidente, Juan Cofiño

    El Conseyu de Gobiernu aprobó güei la so estructura nueva con una mira doble: encarar la reforma y modernización de l’Alministración y sofitar el desenvolvimientu del mediu rural. L’Executivu tamién ratificó’l decretu que regula la creación de la Comisión Delegada del Conseyu de Gobiernu p’Asuntos Económicos, que va liderar el vicepresidente Juan Cofiño.

    El presidente del Principáu, Adrián Barbón, anunció la reestructuración el 20 de xunu. El xefe del Executivu esplicó que los cambeos provocaos pola pandemia lleváronlu al convencimientu de que la puesta al día de l’Alministración tien que s’encarar esta llexislatura. Tamién aseguró que la crisis sanitaria va suponer un refuerzu del mediu rural, una de les prioridaes del Gobiernu d’Asturies.

    Con estos planteamientos, Barbón adelantó la reforma del Executivu pa crear dos conseyeríes. Una, la d’Alministración Autonómica, Mediu Ambiente y Cambéu Climáticu, dirixida por Juan Cofiño. Otra, la de Mediu Rural y Cohesión Territorial, responsabilidá d’Alejandro Calvo. Dambos tomaron posesión de los sos cargos la selmana pasada.

    El Conseyu de Gobiernu dio esta mañana un pasu nuevu cola aprobación de los respectivos decretos d’estructura. Ún de los cambeos principales ye la creación de la Viceconseyería d’Infraestructures, Movilidá y Territoriu. Aparte, Clara Sierra, hasta agora responsable del Institutu de la Mocedá, va pasar a asumir tamién l’área de diversidá sexual y derechos LGTBI nuna dirección xeneral nueva. Estes funciones van siguir na Conseyería de Presidencia.

    Los cambeos tamién afecten a les conseyeríes de Facienda, Educación y Servicios Sociales, anque nuna midida menor. Los cambeos nun suponen una medría del númberu total de cargos altos.

    De siguío, resúmense los cambeos:



    Vicepresidencia y Conseyería d’Alministración Autonómica, Mediu Ambiente y Cambéu Climáticu

    Empobinada por Juan Cofiño, esta conseyería va encargase de preparar y encarar la reforma de l’Alministración autonómica. El vicepresidente dirixe tamién el Comité de coordinación de la Desescalada y la Comisión delegada del Conseyu de Gobiernu p’Asuntos Económicos.

    A efectos de la estructura del gobiernu, la conseyería caltién el rangu de vicepresidencia y asume la Dirección Xeneral de Función Pública. Ente les sos xeres figuren l’alministración y xestión económica del personal de l’Alministración, rellaciones llaborales y ordenación de recursos humanos, prevención de riesgos llaborales y inspección xeneral de servicios. Amás, caltién les competencies en Mediu Ambiente y Cambéu Climáticu aparte de les rellacionaes cola coordinación del gobiernu, los servicios xurídicos o les rellaciones cola Xunta Xeneral.

    Tocante a los sos órganos centrales, amás de la Secretaría Xeneral Técnica, estructúrase d’esta forma:

    • Dirección Xeneral de la Vicepresidencia.
    • Dirección Xeneral de Función Pública.
    • Viceconseyería de Mediu Ambiente y Cambéu Climáticu:
    • Dirección xeneral de Calidable Ambiental y Cambéu Climáticu.

    Esti departamentu va cuntar con dos órganos d’asesoramientu y sofitu: la Comisión Superior de Personal y la Comisión p’Asuntos Medioambientales. La Xunta de Saniamientu va siguir formando parte de la conseyería, que tamién va siguir exerciendo les competencies que s’atribuyen al Principáu en Coxersa y Cadasa.



    Conseyería de Presidencia

    La conseyería que dirixe Rita Camblor asume les competencies relatives a diversidá sexual y derechos LGTBI, que se van integrar na nueva Dirección Xeneral de Mocedá (que sustituye al Institutu Asturianu de la Mocedá), y al mandu d’ella va siguir tando Clara Sierra. L’Institutu Asturianu de la Mocedá yá tenía rangu de dirección xeneral.

    El cambéu supón tamién una reordenación de les funciones del área d’Estratexa Dixital qu’asume la dirección, diseñu, desenvolvimientu y caltenimientu del Sistema de Xestión Documental y les polítiques de dixitalización. Tamién se va ocupar de la xestión y esplotación de los datos almacenaos.

    Finalmente, créase’l Serviciu de Cooperación al Desenvolvimientu, na Axencia Asturiana de Cooperación, hasta agora dotáu namás con una Sección y dellos técnicos y personal auxiliar.



    Conseyería de Facienda

    Facienda, liderada por Ana Cárcaba, asume sector públicu, hasta agora na Conseyería de Presidencia. Esta competencia nueva nun va aumentar la estructura d’altos cargos de Facienda.

    Cárcaba va trabayar conxuntamente col vicepresidente Juan Cofiño na reforma de l’Alministración autonómica y, sobre manera, de los órganos, entes y fundaciones que constituyen el sector públicu.



    Conseyería d’Educación

    Los axustes na conseyería que titula Carmen Suárez respuenden a les necesidaes detectaes depués de la declaración del estáu d’alarma y, más en concreto, a la planificación del cursu nuevu, coles mires de conciliar la mayor presencia posible nes aules con un respetu escupulosu a les normes de seguranza.

    Los cambeos nesti departamentu namás afecten a la Dirección Xeneral de Personal Docente, que reforma los sos dos servicios:

    - el de plantiyes y costos de personal, que pasa a llamase serviciu de relaciones llaborales, programación d’efectivos y costos de personal docente

    -y l’hasta la fecha de xestión alministrativa y relaciones llaborales, que pasa a ser serviciu de xestión alministrativa de personal docente.

    Gracies a estos cambeos, ordénense y defínense de manera equilibrada tanto les competencies como les cargues de trabayu de caún de los servicios de la dirección xeneral.

    Aparte, la Secretaría Xeneral Técnica va asumir funciones en materia de responsabilidá patrimonial. Igualmente, les direcciones xenerales van exercer funciones de coordinación sobre les plataformes informátiques del so ámbitu de xestión, cola cuenta d’ameyorar y ordenar l’aprovechamientu de los recursos telemáticos.



    Conseyería de Derechos Sociales y Bienestar

    Melania Álvarez, conseyera de Derechos Sociales y Bienestar, tamién decidió cambeos nel so departamentu.

    Nesti casu, la Dirección Xeneral de Planificación, Ordenación y Adaptación al Cambéu Social va integrar el Serviciu d’Inspección y Calidá.

    Esti serviciu ye l’encargáu d’exercer les funciones inspectores de servicios y prestaciones económiques del sistema públicu asturianu de servicios sociales pa verificar el cumplimientu de la normativa. Tamién s’ocupa del diseñu y evaluación de les polítiques de calidá de les prestaciones lligaes al Sistema pa l’Autonomía Personal y Atención a la Dependencia.

    Amás, la empresa Sedes S. A. pasa a depender de la Dirección Xeneral de Vivienda cola mira d’axuntar toles polítiques d’esti ámbitu na mesma conseyería pa racionalizar el sector públicu. Esta sociedá mercantil, fundada en 1947, taba adscrita hasta agora a la Conseyería d’Infraestructures, Mediu Ambiente y Cambéu Climáticu.



    Conseyería de Mediu Rural y Cohesión Territorial

    Esta conseyería axunta, cola d’Alministración Autonómica, los cambeos más importantes. Empobinada por Alejandro Calvo, va encargase de conciliar el respaldu al mediu rural coles polítiques d’infraestructures.

    Tocantes a la so estructura, la conseyería caltién les competencies en materia de mediu natural, recursos agrícoles, forestarles, ganaderos y pesqueros, d’industria agroalimentaria y de desenvolvimientu rural. Al tiempu, asume les d’infraestructures viaries y portuaries, tresportes, conectividá y movilidá y ordenación del territoriu y urbanismu.

    Los cambeos introducíos dexen recuperar una visión más integral de la planificación y la xestión de les infraestructures, de manera que, amás de responder a criterios demográficos, ayude a xenerar desenvolvimientu económicu y movilidá sostenible en tol territoriu, sobre manera nes ales de la rexón.

    Créase la Viceconseyería d’Infraestructures, Movilidá y Territoriu, que se va encargar de coordinar les acciones de trés direcciones xenerales en materia infraestructures viaries y portuaries; tresportes, conectividá y movilidá; ordenación del territoriu y urbanismu. Na estructura nueva desapaez l’Axencia de Tresportes, que s’integra na Dirección Xeneral de Tresportes y Movilidá. Asina, créase un cargu altu (una viceconseyería), pero desapaez otru (la dirección de l’Axencia de Tresportes).

    Cómo órganos centrales, amás de la Secretaria Xeneral Técnica, inclúyense estos:

    • Dirección Xeneral de Ganadería y Sanidá Animal
    • Dirección Xeneral de Desenvolvimientu Rural y Agroalimentación
    • Dirección Xeneral d’Infraestructures Rurales y Montes
    • Dirección Xeneral de Mediu Natural y Planificación Rural
    • Dirección Xeneral de Pesca Marítima
    • Viceconseyería d’Infraestructures, Movilidá y Territoriu:
    • Dirección Xeneral d’Infraestructures Viaries y Portuaries
    • Dirección Xeneral de Tresportes y Movilidá
    • Dirección Xeneral d’Ordenación del Territoriu y Urbanismu

    De la conseyería dependen tamién la entidá pública Serviciu d’Investigación y Desenvolvimientu Agroalimentariu del Principáu d’Asturies (Serida) y la Comisión Rexonal del Bancu de Tierres. Y como órganos d’asesoramientu y sofitu dispón de:

    • Conseyu Forestal del Principáu d’Asturies
    • Conseyu Agrariu del Principáu d’Asturies
    • Conseyu Agroalimentariu del Principáu d’Asturies
    • Conseyu Rexonal de Caza
    • Conseyu de los Ecosistemes Acuáticos y de la Pesca n’Agua Continentales del Principáu d’Asturies
    • Comisión Cartográfica del Principáu d’Asturies
    • Conseyu de la Movilidá del Principáu d’Asturies

    Tamién tán adscritos a la conseyería l’ente públicu’l Consorciu de Tresportes d’Asturies (CTA), y los órganos Comisión d’Urbanismu y Ordenación del Territoriu del Principáu d’Asturies (CUOTA) y el Xuráu d’Espropiación del Principáu d’Asturies.



    Comisión p’asuntos económicos

    L’Executivu aprobó tamién el decretu de creación de la Comisión Delegada del Conseyu de Gobiernu p’Asuntos Económicos, integrada polos titulares de les conseyeríes d’Alministración Autonómica, Mediu Ambiente y Cambéu Climáticu, Juan Cofiño; de Facienda, Ana Cárcaba; d’Industria, Empléu y Promoción Económica, Enrique Fernández, y de Ciencia, Innovación y Universidá, Borja Sánchez.

    La creación d’esti organismu nuevu produzse nel contestu de la coxuntura sociosanitaria tan escepcional que tien d’encarase. La crisis provocada pol coronavirus creó un escenariu económicu y presupuestariu que rique midíes organizatives pa intensificar los principios d’axilidá, eficacia y eficiencia de l’alministración.

    La presidencia de la comisión correspuénde-y al presidente del Principáu, Adrián Barbón y, por delegación, al vicepresidente de Gobiernu, mentes que la secretaría va desempeñala’l conseyeru de Ciencia.

    Amás de los sos miembros, van poder ser convocaos a les xuntes otros integrantes del Conseyu de Gobiernu, cargos altos de l’Alministración autonómica y, escepcionalmente, persones que puedan apurrir una contribución singular nel asuntu a tratar en cada momentu.

    Les principales funciones d’esti organismu, establecíes nel decretu, son estes:

    • Estudiar les directrices xenerales de política económica del Principáu d’Asturies.
    • Coordinar planes y programes de trescendencia económica, financiera y presupuestaria, formulando les propuestes correspondientes al Conseyu de Gobiernu.
    • Coordinar y proponer al Conseyu de Gobiernu los principios básicos, planes y programes d’actuación no relativo a instrumentos de reactivación y promoción económica, amás de la evaluación de resultaos de les actuaciones desenvueltes na materia.
    • Impulsar y coordinar midíes d’análisis y evaluación de polítiques y procedimientos d’actuación de l’alministración, sobre manera d’aquellos con trescendencia directa na xeneración d’actividaes económiques.



    Ver en formatu orixinal (PDF : 217 Kb )

Buscar mas acuerdos

Buscar
Desde
/
/
Hasta
/
/

Información sobre el documento

© Copyright 2006. Gobiernu del Principau d'Asturies